Przebieg masażu

Off Roading
  • StopyStopy
  • ŁydkiŁydki
  • Udo prawe zewnętrzneUdo prawe zewnętrzne
  • Udo lewe zewnętrzneUdo lewe zewnętrzne

Minimalny czas każdego masażu to 4 minuty. Po tym czasie dochodzi do kształtowania masowanej części ciała! Długość masażu jest dostosowywana indywidualnie do potrzeb każdej osoby.

Stopy: Masaż powinien trwać ok. 4 minut. Powoduje ulgę w bólu, niezwykle relaksuje. Masażem stóp zawsze rozpoczynamy cykl.

Łydki: Masaż stosowany na łydkach eliminuje zmęczenie mięśni, kształtuje łydki.

Uda – zewnętrzna strona: Eliminacja tkanki tłuszczowej.

  • Uda wewnętrzneUda wewnętrzne
  • Uda przódUda przód
  • Uda tyłUda tył
  • PośladkiPośladki

Uda - wewnętrzna strona: Ważny masaż dla usztywnienia mięśni wewnętrznej strony uda. Masaż niezbędny i pożądany przy każdym cyklu.

Uda z tyłu: Eliminacja tkanki tłuszczowej, wzmocnienie mięśni pośladkowych, mięśni ud, oraz kształtowanie pośladków. Długość masażu jest dostosowywana indywidualnie do potrzeb(grubość tkanki tłuszczowej i stopnia cellulitisu).

Pośladki: Eliminacja tkanki tłuszczowej, wzmocnienie mięśni pośladkowych, kształtowanie i podniesienie pośladków.

  • Talia/biodro leweTalia/biodro lewe
  • Talia/biodro praweTalia/biodro prawe
  • BrzuchBrzuch
  • PlecyPlecy

Biodra i talia: Kształtowanie sylwetki.

Plecy: Masaż eliminuje ból i przemęczenie mięśni. Masujemy plecy siedząc na podłodze lub klęcząc.

  • Ręka/dłoń lewaRęka/dłoń lewa
  • Ręka/dłoń prawaRęka/dłoń prawa

Ręce i dłonie: Masaż rozpoczynamy od masowania dłoni, następnie części przedramienia i wzwyż. Powoduje zmniejszenie tkanki tłuszczowej.



Wszelkie prawa zastrzeżone! Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie zdjęć bez zgody firmy Fitnesswell zabronione.